میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا «س» مبارک باد

خجسته سالروز میلاد با سعادت یگانه بانوی عالم، کوثر رسول «ص» حضرت فاطمه زهراء «سلام الله علیها» و روز مادر را به همشهریان عزیز و به ویژه مادران گرامی تبریک و تهنیّت عرض می نماییم.

«شورای اسلامی شهر اشکذر»

نشست انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی شورای اسلامی شهر برگزار شد

به گزارش اشکذر خبر ، محمدعلی شاه‌حسینی  در نشست اعضای معتمدین شوراهای اسلامی شهرهای اشکذر و خضرآباد ضمن تبریک ایام نشاط‌ بخش پیشرو گفت: « انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین شاخص دموکراسی در ایران اسلامی همواره با شورونشاط وصف‌ناپذیری برگزارشده است.»


  

ادامه مطلب ...

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از شهرستان اشکذر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه معاون توسعه منابع و روابط عمومی این اداره کل از شهرستان اشکذر بازدید کردند.  
ادامه مطلب ...

امضا طومار در اعتراض به آلودگی و توسعه صنایع فولادی در شهرستان اشکذر

جمعی از مردم شهرستان اشکذر شامل شهر اشکذر، دهستان رستاق و بخش خضرآباد با امضا طورماری خواستار جلوگیری از احداث و توسعه واحدهای فولاد به‌ویژه طرح فولاد «یزد یک» شدند.

به گزارش خبرنگار «اشکذر خبر»، جمعی از مردم  شهرستان اشکذر شامل: شهر اشکذر، دهستان رستاق و بخش خضرآباد با امضا طوماری خواستار جلوگیری از احداث و توسعه واحدهای فولاد به‌ویژه طرح فولاد «یزد  یک» شدند.


  ادامه مطلب ...

برگزاری همایش خانوادگی سایه ماندگار در پارک بزرگ شهر اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، همایش خانوادگی سایه ماندگار به همت شهرداری اشکذر، شورای شهر و خانواده شادروان کلانتریان و با حضور امام جمعه،فرماندار،شهردار، اعضای شورای شهر، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در پارک بزرگ شهر اشکذر برگزار شد.

 
ادامه مطلب ...