معارفه سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اشکذر

شورای اسلامی شهر اشکذر ضمن تشکّر از خدمات چندین ساله آقای سید محمد جعفر میرجلیلی، سرپرست پیشین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر، انتصاب آقای محمود ادیبان به عنوان رئیس جدید این اداره را به ایشان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد.

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در اشکذر

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور امام جمعه،فرماندار،جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر و اقشار مختلف مردم در مسجدالرضای این شهر برگزار شد.



ادامه مطلب ...

انا لله و انا الیه راجعون

((ارتحال یار دیرین امام «ره» و رهبری معظم انقلاب «مد ظله» حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران به ویژه همشهریان گرامی تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی مسئلت می نماییم.))



«شورای اسلامی شهر اشکذر«

بازدید وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن اشکذر

به گزارش اشکذر خبر،  دکتر آخوندی،  وزیر راه و شهرسازی به همراه  میرمحمدی استاندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اشکذر از جمله شهردار و رئیس شورای شهر اشکذر از  ایستگاه راه آهن اشکذر بازدید نمود.


 
ادامه مطلب ...

میلاد امام حسن عسکری «ع» مبارک باد

خجسته سالروز میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری «ع» را محضر حضرت ولی عصر «عج» و همه عاشقان و ارادتمندان خاندان اهل بیت «ع» تبریک و تهنیت عرض می نماییم.



«شورای اسلامی شهر اشکذر»